Zašto je svakom poslovanju potreban promotivni materijal?
Svakom poslovanju je potreban promotivni materijal – i to iz mnogo razloga.
Međutim, postavlja se pitanje. Zašto je svakom poslovanju potreban promotivni materijal? Sa ovom nedoumicom susreću se ne samo direktori kompanija, već i marketing timovi.
U svetu neprestanih trendova reklamiranja postoji jedan marketinški alat koje nikada ne stari. U pitanju su promo proizvodi. Oni su najbolje rešenje kako za male, tako i multinacionalne kompanije. Čak i prilikom pokretanja biznisa neophodan je dobar promotivni materijal. Jedino on omogućava sigurno pozicioniranje među već razvijenom konkurencijom.
Koliki efekat imaju reklamni proizvodi potvrđuju i statistički podaci. Prema najnovijim istraživanjima 6 od 10 potrošača čuva promotivne proizvode do 2 godine. 82 odsto klijenata se odlučilo na saradnju nakon dobijanja poklona. Dok čak 89 odsto njih može da se seti reklame i 2 godine nakon upotrebe promotivnog materijala.
Ukoliko još uvek niste sigurni u ovaj vid reklamiranja, kompanija Kairos Birooprema vam skreće pažnju zašto je u svim vrstama poslovnih odnosa neophodan promotivni materijal.
Zašto je svakom poslovanju potreban promotivni materijal? Jer povećava lojalnost kupaca
Uspeh i razvoj jesu ključni ciljevi kompanije. A oni se mogu ostvariti održavanjem postojeće mreže klijenata, ali i proširivanjem ciljne grupe potencijalnih potrošača. Svakom poslovanju je potreban promotivni materijal koji će povećati lojalnost kupaca.
Kada dobiju koristan promotivni materijal potrošači će ceniti trud i posvećenost, pa će ostati lojalni vašem brendu. Samim tim, korporativni pokloni koje će voleti vaši klijenti obezbediće vam ne samo nastavak saradnje sa njima, već i mogućnost za stvaranje novih partnerstava. Jer će vas postojeći klijenti, zadovoljni vašim poslovanjem, sigurno preporučiti svojim prijateljima i porodici.
Imajte u vidu da je izbor proizvoda veoma bitan. Zato se potrudite da upoznate klijente kako biste poklonili ono što im je potrebno. Samo promotivni materijal koji se koristi ima uticaj na formiranje mišljenja o vašem brendu. U protivnom, završiće vrlo brzo u korpi za đubre.
Ukoliko je, pak, došlo do stagnacije u poslovanju vreme je da promenite marketing strategiju. Neka vaš novi promo materijal bude original i inovativan kako bi bio privlačan kupcima.
Zašto je potreban promotivni materijal? Jer gradi imidž kompanije
Ono što je ranijih decenija bila vizit karta, danas su to promotivni proizvodi. Na njima se, uz logo, slogan i grafiku, jasno vide vaši kontakt podaci. Na taj način pružaju jasnu poruku koju želite da prenesete.
Za razliku od vizit karti oni imaju opipljivu vrednost. Pa njihovim korišćenjem svakodnevno podsećate potrošače ne samo na postojanje brenda, već i na kvalitet vaših usluga.
Glavna prednost promotivnih poklona jeste trajnost. S obzirom da su veoma izdržljivi, ostaju u upotrebi dugo godina što nije slučaj sa vizit kartama i flajerima.
Zašto je svakom poslovanju potreban promotivni materijal? Jer motiviše zaposlene
Zaposleni su pokretačka snaga u borbi sa konkurencijom. Pa prilikom razmatranja morate uzeti u obzir njegov uticaj na kolektiv.
Zato, uz brendirane rokovnike i hemijske olovke, koji spadaju u klasični reklamni materijal, poklonite svojim zaposlenima bežični power bank, konferencijsku torbu ili skupoceni set svetski poznatih brendova. Ovim gestom učinićete da se osećaju posebno. Pa će biti motivisaniji za veće zalaganje u obavljanju poslovnih zadataka.
Nemojte da dozvolite da vam konkurencija preuzme verne klijente, izaberite poklone za njih iz široke ponude promotivnog materijala kompanija Kairos Birooprema.